/Polityka prywatności
POLITYKA DANYCH OSOBOWYCH I PLIKÓW COOKIE
Ostatnia aktualizacja XX.2024 r. Treść niniejszej strony może ulec zmianie, dlatego zachęcamy do jej regularnego odwiedzania.
I. POLITYKA DANYCH OSOBOWYCH
1. WSTĘP
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej: „RODO”) określa, wraz z innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie, ramy prawne mające zastosowanie do przetwarzania danych osobowych.
Przepisy te wzmacniają prawa i obowiązki administratorów danych, podmiotów przetwarzających, osób, których dane dotyczą, i odbiorców danych. W szczególności wymagają, aby osoby, których dane dotyczą, były informowane o przysługujących im prawach w sposób zwięzły, przejrzysty, zrozumiały i łatwo dostępny.
My, firma SAS „BRIDOR”, z siedzibą pod adresem 66 avenue du Maine – Immeuble Heron Building 75014 Paryż, zarejestrowana w RCS w Paryżu pod numerem 491 668 893 („Firma”), publikujemy stronę internetową „www.bridor.com” („Strona”); a także poniższe strony:
2. CEL
Firma przywiązuje dużą wagę do ochrony danych osobowych i prywatności użytkownika.
Celem niniejszej Polityki jest:
- zebranie w zwięzłej, przejrzystej, zrozumiałej i łatwo dostępnej formie informacji dotyczących sposobu, w jaki Firma wykorzystuje dane osobowe użytkownika;
- zrozumienie, w jaki sposób wykorzystywane są dane użytkownika;
- znajomość praw użytkownika i sposobów ich egzekwowania.
Niniejsza Polityka dotyczy wyłącznie przetwarzania, za które odpowiedzialna jest Firma. Firma może zarządzać przetwarzaniem danych osobowych bezpośrednio lub za pośrednictwem specjalnie wyznaczonego przez nią podwykonawcy. Niniejsza Polityka jest niezależna od wszelkich innych dokumentów, które mogą mieć zastosowanie w ramach stosunku umownego pomiędzy Firmą a użytkownikiem (pliki cookie, umowy handlowe, umowy partnerskie itp.).
3. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Firma wyznaczyła inspektora ochrony danych odpowiedzialnego za zapewnienie przestrzegania przepisów dotyczących danych osobowych.
Można skontaktować się z nim, pisząc na adres: [email protected] lub za pośrednictwem poczty na adres:
Groupe LE DUFF Service Conformité – Délégué à la Protection des Données 52, avenue du CANADA 35 200 RENNES
4. ZASADY OGÓLNE
Gdy Firma gromadzi i wykorzystuje dane użytkownika, robi to w określonym celu, o którym użytkownik zostaje poinformowany. Zgodnie z przepisami cele, w których gromadzone są dane użytkownika, wymienione są w rejestrze przetwarzania. Są one również wskazane w przekazanych użytkownikowi informacjach oraz w artykule 10 niniejszej Polityki.
5. KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH
Firma zobowiązuje się do gromadzenia i wykorzystywania wyłącznie danych osobowych niezbędnych do realizacji jej misji. Kategorie danych osobowych gromadzonych przez Firmę różnią się w zależności od sposobu ich wykorzystania. Wykaz danych znajduje się w artykule 10 niniejszej Polityki.
Firma nie przetwarza danych wrażliwych w rozumieniu art. 9 RODO (tj. danych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe bądź przynależność do związków zawodowych ani danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej osoby fizycznej).
6. POCHODZENIE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH
Przetwarzanie danych jest prowadzone przez Firmę wyłącznie w przypadku, gdy dane osobowe są gromadzone przez lub na potrzeby usług oferowanych na Stronie bądź na potrzeby oddziałów i franczyzobiorców marek Bridor lub przetwarzane w związku z tymi usługami.
Firma może gromadzić dane osobowe użytkownika, gdy:
- odwiedza Stronę;
- zapisze się do newslettera;
- składa reklamację, zadaje pytanie lub przesyła inne uwagi;
- udostępnia swoje dane osobowe na Stronie.
7. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Firma zapewnia, że dostęp do danych użytkownika mogą mieć wyłącznie upoważnione osoby i organizacje, tylko w celach związanych z ich misją. Może to obejmować:
- członków zarządu i pracowników Firmy, podmioty Grupy LE DUFF, franczyzobiorców;
- dostawców usług Firmy wspomagających funkcjonowanie Strony, oficjalnych stron mediów społecznościowych, zarządzanie i wysyłkę newsletterów i ofert handlowych itp.;
- organy publiczne, wyłącznie w celu wypełnienia obowiązków prawnych Firmy;
- asystentów prawnych, urzędników ministerialnych.
Firma zapewnia, że jej podwykonawcy wypełniają obowiązki wynikające z obowiązujących przepisów. Ponadto Firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytu swoich podwykonawców w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami.
Szczegóły dotyczące odbiorców według celu określone są w artykule 10 niniejszej Polityki.
Z wyłączeniem komunikacji z osobami określonymi powyżej oraz w artykule 10 niniejszej Polityki, dane osobowe użytkownika nie będą przedmiotem komunikacji, przekazywania, udostępniania ani wymiany na rzecz stron trzecich.
8. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH
Jeżeli będzie to konieczne dla celów opisanych w niniejszej Polityce, dane użytkownika mogą, ze względów technicznych, zostać przekazane do państwa trzeciego. Jeżeli dany kraj nie skorzysta z decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony, Firma zapewnia, że przeniesienie podlega jednemu z następujących odpowiednich środków:
- standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez CNIL;
- przestrzeganie przez Firmę zatwierdzonego i obowiązującego kodeksu postępowania;
- zgodność z mechanizmem certyfikacji potwierdzonym przez zatwierdzony organ;
- wiążące reguły korporacyjne zatwierdzone przez CNIL.
W przypadku gdy kandydat na franczyzobiorcę pragnie wypełnić formularz zgłoszeniowy dla placówki franczyzowej zlokalizowanej w kraju spoza Unii Europejskiej, kandydat jest informowany, że Firma może być zobowiązana, jeśli będzie to konieczne w kontekście rozpatrzenia wniosku, do przekazania zebranych danych osobowych odbiorcom znajdującym się w danym kraju.
9. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Okresy przechowywania danych są ustalane przez Firmę w świetle ciążących na niej ograniczeń prawnych i umownych. Dane są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do osiągnięcia zamierzonych celów.
Co do zasady dane umożliwiające udowodnienie istnienia prawa lub umowy będą przechowywane przez okres przewidziany obowiązującymi przepisami.
Po upływie okresu przechowywania określonego dla każdej z kategorii przetwarzanych danych osobowych, z zastrzeżeniem przepisów zezwalających na archiwizację danych niezbędną do realizacji prawa i udowodnienia jego istnienia przez czas trwania obowiązujących okresów przedawnienia lub na mocy obowiązków prawnych ciążących na Firmie, Firma:
- niszczy dane osobowe lub;
- przechowuje te dane osobowe w formie nieodwracalnie zanonimizowanej, tak aby dane te nie stanowiły już danych osobowych w rozumieniu obowiązujących przepisów.
Należy pamiętać, że usunięcie lub anonimizacja danych są operacjami nieodwracalnymi i że Firma nie ma już możliwości ich późniejszego przywrócenia.
10. TABELA PODSUMOWUJĄCA CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH, GROMADZONE DANE, ODBIORCÓW DANYCH, OKRESY PRZECHOWYWANIA ORAZ PODSTAWY PRAWNE
Firma wykorzystuje dane osobowe użytkownika w określonych celach (dlaczego dane są wykorzystywane) i na podstawie podstaw prawnych (dlaczego Firma ma prawo wykorzystywać dane), zgodnie z przepisami. W poniższej tabeli znajdują się główne cele przetwarzania danych osobowych realizowane przez Firmę. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych użytkownika, należy skontaktować się z inspektorem ochrony danych. Lista ta może ulec zmianie.
Cel przetwarzania | Zgromadzone dane | Podstawa prawna | Okresy przechowywania | Odbiorcy wewnętrzni i zewnętrzni |
---|---|---|---|---|
Zarządzanie kontem klienta | Imię i nazwisko, adres e-mail, telefon, dane firmy | CGU | 3 lata od ostatniego zgromadzenia | Autoryzowani stażyści: - Marketing usług - Eksploatacja usług - Obsługa klientów - Dział Systemów Informatycznych |
Wysyłanie newslettera | Firma, imię i nazwisko, adres e-mail | Zgoda | 3 lata od zalogowania | Autoryzowani stażyści: - Marketing usług - Eksploatacja usług - Obsługa klientów - Dział Systemów Informatycznych |
Zarządzanie prośbami o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego | Nazwisko, imię, numer telefonu, dział, temat zapytania, służbowy adres e-mail, wiadomość, nazwa firmy, sektor działalności, wielkość firmy, zgoda | Zgoda | 3 lata od ostatniego zgromadzenia | Autoryzowani stażyści: - Marketing usług - Eksploatacja usług - Obsługa klienta/Jakość - Dział Systemów Informatycznych |
11. PRAWA UŻYTKOWNIKA DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że w odniesieniu do wszystkich wymienionych poniżej praw użytkownika, są to prawa indywidualne, z których może korzystać wyłącznie użytkownik lub osoba, która otrzymała upoważnienie do działania w jego imieniu.
Prawo dostępu
Użytkownik ma prawo zażądać od Firmy potwierdzenia, czy Firma przetwarza jego dane osobowe. Przysługuje mu również prawo dostępu do oraz żądania kopii jego danych osobowych przetwarzanych przez Firmę.
Klientom i kontaktom również przysługują prawa dostępu.
Jeżeli użytkownik złoży wniosek o kopię danych drogą elektroniczną, żądane informacje zostaną dostarczone w powszechnie używanej formie elektronicznej, chyba że zażądano inaczej.
Informujemy, że prawo dostępu nie może dotyczyć danych, których udostępnianie nie jest dozwolone na mocy prawa.
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Użytkownik może zwrócić się do Firmy z żądaniem ograniczenia przetwarzania jego danych w przypadkach przewidzianych przepisami.
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
Użytkownik może w każdej chwili wnieść sprzeciw, z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją, wobec przetwarzania jego danych, którego podstawą prawną jest uzasadniony interes Firmy. Jeżeli użytkownik skorzysta z tego prawa, Firma zapewni, że nie będzie już przetwarzać jego danych osobowych, chyba że wykaże istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do dalszego przetwarzania. Podstawy te muszą być nadrzędne wobec interesów użytkownika oraz jego praw i wolności lub przetwarzanie musi być uzasadnione ustaleniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń.
Po wyrażeniu zgody na otrzymywanie ofert (newslettera i/lub ofert handlowych) od Firmy użytkownik ma możliwość rezygnacji z subskrypcji w dowolnym momencie, klikając przesłany link lub korzystając z innych udostępnionych mu środków.
Prawo do sprostowania danych
Użytkownik ma prawo żądania od Firmy sprostowania lub uzupełnienia jego danych osobowych, jeżeli są one niedokładne, niekompletne, niejednoznaczne lub nieaktualne. Firma nie ponosi odpowiedzialności za brak aktualizacji w przypadku, gdy klient lub kontakt nie zaktualizuje swoich danych.
Prawo do wycofania zgody
W przypadku gdy Firma wykorzystuje dane osobowe użytkownika na podstawie jego zgody, użytkownik może ją wycofać w dowolnym momencie. Firma zaprzestanie wówczas wykorzystywania danych osobowych użytkownika, bez wpływu na wcześniejsze operacje, na które użytkownik wyraził zgodę.
Prawo do usunięcia danych
Użytkownik ma prawo żądania od Firmy usunięcia jego danych osobowych, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
- dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub przetworzone;
- użytkownik wycofa zgodę;
- użytkownik sprzeciwia się przetwarzaniu jego danych i nie występują żadne ważne, prawnie uzasadnione podstawy uzasadniające ich wykorzystanie;
- wykorzystanie danych użytkownika jest niezgodne z prawem lub przepisami.
Należy pamiętać, że prawo to nie jest prawem ogólnym. Można z niego skorzystać jedynie wówczas, gdy zachodzi jedna z przyczyn przewidzianych w obowiązujących przepisach. Jeżeli żadna z tych podstaw nie zostanie spełniona, Firma nie będzie mogła pozytywnie rozpatrzyć wniosku użytkownika. Przykładem może być sytuacja, w której Firma musi zachować dane użytkownika ze względu na wymogi prawne lub regulacyjne albo w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony praw przed sądem.
Prawo do przenoszenia danych
Użytkownik ma możliwość odzyskania części swoich danych w formacie nadającym się do odczytu maszynowego, do użytku osobistego lub przesłania ich wybranej stronie trzeciej. Prawo to nie ma zastosowania do dokumentów w formie papierowej i obowiązuje wyłącznie na podstawie uprzedniej zgody użytkownika lub wykonania umowy. Skorzystanie z tego prawa nie może naruszać praw i wolności stron trzecich, których dane mogą znajdować się w przekazanych danych.
Prawo do określenia wytycznych po śmierci
Użytkownik ma prawo określenia szczegółowych wytycznych dotyczących przechowywania, usuwania i udostępniania jego danych osobowych po śmierci. Niniejsze szczegółowe wytyczne będą dotyczyć wyłącznie przetwarzania realizowanego przez Firmę i będą ograniczone wyłącznie do tego zakresu.
Prawo do wniesienia skargi do CNIL
Jeżeli użytkownik uważa, że jego prawa w zakresie „Ochrony danych i wolności” nie były przestrzegane, ma możliwość złożenia skargi do Krajowej Komisji Ochrony Informacji i Wolności (CNIL):
CNIL – Service des plaintes: 3, place de Fontenoy – TSA 80715 – 75334 PARIS CEDEX 07
Tel: 01 53 73 22 22
12. W JAKI SPOSÓB EGZEKWOWAĆ PRZYSŁUGUJĄCE UŻYTKOWNIKOWI PRAWA
Użytkownik może skorzystać ze swoich praw, wysyłając wiadomość e-mail na adres:
[email protected] lub za pośrednictwem poczty na adres:
Groupe LE DUFF Service Conformité – Délégué à la Protection des Données 52, avenue du CANADA 35 200 RENNES
Firma potwierdzi otrzymanie żądania skorzystania z praw i odpowie na żądanie tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w ciągu jednego (1) miesiąca od otrzymania żądania. Okres ten może zostać przedłużony o dwa (2) miesiące, jeśli żądanie jest złożone, łącznie do trzech (3) miesięcy od otrzymania pierwotnego żądania. W drugim przypadku Firma poinformuje o przedłużeniu terminu z podaniem przyczyn.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do tożsamości użytkownika Firma może zażądać dodatkowych informacji niezbędnych do jego identyfikacji.
Jeśli użytkownik chce potwierdzić swoją tożsamość, przesyłając dokument tożsamości, powinien upewnić się, że wysyła tylko jego przednią stronę w czerni i bieli, ze znakiem wodnym ( https://filigrane.beta.gouv.fr/ ).
Korzystanie z przysługujących użytkownikowi praw jest bezpłatne. Jeśli jednak jego żądania będą powtarzalne, nadmierne lub będą stanowić nadużycie, użytkownik może zostać obciążony opłatą.
Zgodnie z przepisami Firma przechowuje dane związane z egzekwowaniem praw użytkownika przez okres maksymalnie trzech (3) lat, a następnie je anonimizuje.
Jeżeli użytkownik przedstawił dowód tożsamości, będzie on przechowywany przez jeden (1) rok od otrzymania żądania, jeśli dowód będzie niezbędny. W przeciwnym wypadku dowód zostanie natychmiast usunięty.
13. OBOWIĄZKOWY LUB OPCJONALNY CHARAKTER ODPOWIEDZI
Na każdym formularzu gromadzenia danych osobowych o obowiązkowym lub opcjonalnym charakterze odpowiedzi informuje obecność gwiazdki.
14. LINKI DO STRON INTERNETOWYCH STRON TRZECICH
Firma może również udostępniać linki do innych stron internetowych. Firma nie ponosi jednak odpowiedzialności za treść ani politykę gromadzenia informacji na tych stronach internetowych. Jeśli użytkownik odwiedza strony internetowe stron trzecich, przed udostępnieniem im swoich danych osobowych powinien zapoznać się z ich polityką gromadzenia informacji i prywatności. Firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności w tym zakresie.
15. PRAWO UŻYTKOWANIA UDZIELONE FIRMIE
Osoby, których dane dotyczą, udzielają Firmie zgody na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych w celach określonych powyżej.
16. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Firma przywiązuje szczególną wagę do bezpieczeństwa danych osobowych użytkownika. Zastosowane są odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zapewniające przetwarzanie danych osobowych w sposób gwarantujący ich ochronę przed utratą, zniszczeniem lub przypadkowym uszkodzeniem, które mogłyby mieć wpływ na ich poufność lub integralność.
W przypadku tworzenia lub wyboru nowego narzędzia umożliwiającego wykorzystanie danych osobowych użytkownika Firma zapewnia, że zagwarantuje odpowiedni poziom ochrony. Firma zawiera umowy ze swoimi podwykonawcami i partnerami, które jasno definiują zasady i warunki wykorzystania danych użytkownika. W przypadku incydentu dotyczącego danych osobowych użytkownika Firma wdrożyła specjalną procedurę. W przypadku zaistnienia wysokiego ryzyka naruszenia prywatności, praw i wolności użytkownika Firma poinformuje go o tym incydencie, zgodnie ze swoimi obowiązkami w tym zakresie.
II. POLITYKA PLIKÓW COOKIE
Celem niniejszej polityki jest przedstawienie w sposób jasny i przejrzysty:
- Zasad i warunków, zgodnie z którymi Strona www.bridor.com jest zobowiązana do korzystania z plików cookie lub innych plików śledzących;
- W jaki sposób pliki cookie, które mogą zostać umieszczone na urządzeniu (komputerze, tablecie, smartfonie itp.) użytkownika, działają podczas odwiedzania Strony, z zastrzeżeniem dokonanych przez użytkownika wyborów dotyczących plików cookie;
- Jak korzystać z dostępnych narzędzi, aby skonfigurować swoje wybory.
1.CZYM JEST PLIK COOKIE?
W skrócie: plik cookie to plik śledzący, który pozwala nam uzyskać informacje dotyczące aktywności użytkownika na naszej Stronie.
Podczas odwiedzania naszej Strony informacje dotyczące przeglądania jej przez użytkownika mogą być zapisywane w plikach „cookie” zainstalowanych na urządzeniu (komputerze, tablecie, smartfonie itp.) użytkownika, z zastrzeżeniem jego wyborów.
Pliki te obejmują odwiedzone strony, kliknięte reklamy i rodzaj używanej przeglądarki.
Pliki cookie umożliwiają ich wydawcy identyfikację urządzenia końcowego, na którym są przechowywane, w okresie ważności lub rejestracji danych plików cookie.
Jeśli z urządzenia użytkownika korzysta wiele osób i na tym samym urządzeniu zainstalowanych jest wiele przeglądarek, nie możemy zapewnić, że usługi i reklamy przeznaczone dla urządzenia użytkownika są zgodne ze sposobem użytkowania tego urządzenia przez użytkownika, a nie inną osobę.
2. JAK DŁUGO PLIK COOKIE JEST WAŻNY?
Okres ważności plików cookie wynosi maksymalnie 13 miesięcy. Okres uwzględniania zgody lub odmowy użytkownika na instalację tych plików cookie wynosi 6 miesięcy. Jeżeli zgoda użytkownika nie zostanie odnowiona po upływie 6 miesięcy, pliki cookie przechowywane na jego urządzeniu staną się nieaktywne i nie będą już powodować przesyłania danych.
3. JAK ZARZĄDZAĆ PLIKAMI COOKIE ZNAJDUJĄCYMI SIĘ NA URZĄDZENIU?
Gdy użytkownik po raz pierwszy odwiedza naszą Stronę, wyświetlany jest moduł zarządzania plikami cookie, za pomocą którego można zaakceptować lub zablokować używanie wszystkich naszych plików cookie i plików cookie stron trzecich. Można również zarządzać swoimi preferencjami za pomocą przycisku „Dostosuj”.
Można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie w dowolnym momencie:
- konfigurując swoją przeglądarkę (patrz artykuł 5 niniejszej Polityki plików cookie);
- poprzez moduł zarządzania plikami cookie znajdujący się na dole strony;
- bezpośrednio poprzez link dostępny tutaj.
Nowy wybór zostanie wówczas uwzględniony i będzie obowiązywać.
Po zaakceptowaniu przechowywania plików cookie zostanie zainstalowany plik cookie zgody. Jeżeli użytkownik nie chce, aby pliki cookie były instalowane lub odczytywane na jego urządzeniu końcowym, na urządzeniu zostanie umieszczony plik cookie odmowy, abyśmy mogli zarejestrować informację, że użytkownik sprzeciwił się wykorzystywaniu plików cookie. W przypadku usunięcia tego pliku cookie odmowy identyfikacja użytkownika, który odmówił korzystania z plików cookie, nie będzie już możliwa. Pliki cookie odmowy lub zgody muszą pozostać na urządzeniu końcowym użytkownika.
4. W JAKI SPOSÓB I DLACZEGO FIRMA BRIDOR WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE?
Na Stronie możemy umieszczać różne rodzaje plików cookie w różnych celach wyszczególnionych poniżej.
4.1 Techniczne i funkcjonalne pliki cookie
Te pliki cookie służą do śledzenia zgody na umieszczanie plików cookie, rejestrowania preferencji wyświetlania ekranu lub zapamiętywania identyfikatorów. Są one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Strony. Inne techniczne pliki cookie umożliwiają wykrywanie błędów połączenia i identyfikację punktów połączenia. Umożliwiają one również uwierzytelnianie, zapewniają prawidłowe funkcjonowanie Strony i gwarantują jej bezpieczeństwo. Tych plików cookie nie można zdezaktywować i nie wymagają one zgody.
TECHNICZNE PLIKI COOKIE | Nazwa pliku cookie | Dostawca | Cel | Okres przechowywania |
---|---|---|---|
4.2 Pliki cookie statystyczne i do pomiaru wyświetleń
Są to pliki cookie, które pozwalają nam poznać sposób korzystania ze Strony i jej działanie, usprawnić jej funkcjonowanie dla odwiedzających, analizować odbiorców i ruch. Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający korzystają z naszej Strony, a tym samym przyczyniają się do poprawy jej ergonomii.
PLIKI COOKIE STATYSTYCZNE I DO POMIARU WYŚWIETLEŃ | Nazwa pliku cookie | Dostawca | Cel | Okres przechowywania |
---|---|---|---|
4.3 Pliki cookie i wtyczki mediów społecznościowych
Na Stronie możemy umieszczać przyciski aplikacji (wtyczki) stron trzecich, które umożliwiają udostępnianie określonych treści ze Strony osobom trzecim za pośrednictwem portali społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram).
Te pliki cookie są umieszczane tylko wtedy, gdy użytkownik wyraził na to wyraźną zgodę za pośrednictwem baneru wyświetlanego przy pierwszym logowaniu. Odmowa tych plików cookie spowoduje zablokowanie funkcji udostępniania w mediach społecznościowych.
PLIKI COOKIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH | Nazwa pliku cookie | Dostawca | Cel | Okres przechowywania |
---|---|---|---|
Nie mamy kontroli nad procesem wykorzystywanym przez te portale społecznościowe do gromadzenia informacji dotyczących aktywności użytkownika na naszych stronach i powiązanych z nią danych osobowych ani nad posiadanymi przez nie danymi osobowymi. Zachęcamy do zapoznania się z polityką ochrony danych tych podmiotów w celu poznania swoich praw w odniesieniu do każdej z nich oraz zarządzania ustawieniami prywatności.
Politykę plików cookie poszczególnych portali społecznościowych można znaleźć poniżej:
4.4 Reklamowe pliki cookie
Te pliki cookie umożliwiają nam wybór w czasie rzeczywistym, które reklamy mają być wyświetlane w witrynach stron trzecich. Te pliki cookie są umieszczane tylko wtedy, gdy użytkownik wyraził na to wyraźną zgodę za pośrednictwem baneru wyświetlanego przy pierwszym logowaniu. Umożliwiają nam także przesyłanie do użytkownika, w stosownych przypadkach, spersonalizowanych handlowych zapytań dotyczących pozyskiwania klientów na korzyść użytkownika. Na koniec, pozwalają nam one na optymalizację działania kampanii reklamowych BRIDOR, tj. wyświetlanie na Stronie treści reklamowych odpowiadających zainteresowaniom użytkownika, w imieniu i na rzecz BRIDOR, gdy użytkownik przegląda strony zewnętrzne w stosunku do tej Strony.
Te pliki cookie służą również do ograniczenia liczby wysyłanych do użytkownika ofert i pomagają w mierzeniu skuteczności kampanii marketingowej.
Odrzucenie reklamowych plików cookie nie ma wpływu na korzystanie z naszej strony. W tym wypadku przesłane propozycje nie będą jednak uwzględniały zainteresowań i preferencji użytkownika.
5. JAK SKONFIGUROWAĆ PRZEGLĄDARKĘ?
Można skonfigurować swoją przeglądarkę tak, aby usuwała pliki cookie już zainstalowane na urządzeniu, akceptowała lub odrzucała instalację plików cookie w poszczególnych przypadkach albo automatycznie akceptowała lub odrzucała wszystkie pliki cookie dla wybranych lub wszystkich Stron. Odmowa korzystania z plików cookie może jednak uniemożliwić działanie niektórych funkcji Strony. Ustawienia zarządzania plikami cookie różnią się w zależności od przeglądarki.
Instrukcje dotyczące najpopularniejszych przeglądarek są dostępne po kliknięciu poniższych linków:
Otwórz menu „Narzędzia”, następnie wybierz „Opcje”; kliknij zakładkę „Prywatność” i wybierz żądane opcje lub skorzystaj z poniższego linku: https://support.mozilla.org/en-US/products/firefox/protect-your-privacy/cookies
- Safari na Mac / iPhone / iPad
Wybierz „Safari > Preferencje”, a następnie kliknij „Bezpieczeństwo”; w sekcji „Akceptuj pliki cookie” wybierz żądane opcje lub skorzystaj z poniższego linku: https://support.apple.com/en-us/HT201265 lub https://support.apple.com/en-us/guide/safari/sfri11471/mac
- Google Chrome
Otwórz menu ustawień (logo klucza), a następnie wybierz „Preferencje”; kliknij „Prywatność i bezpieczeństwo” i wybierz żądane opcje lub skorzystaj z poniższego linku: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
- iOS
Aby uzyskać instrukcje dotyczące konfiguracji, można także wpisać „Pliki cookie” w sekcji „Pomoc” swojej przeglądarki.
TASTING REQUEST
Jeżeli chcesz skosztować naszych produktów, skontaktuj się z nami.